احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال| ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آقای گل محمدی، این چندمین استعفاست؟

  • کد خبر: ۲۰۳۷۴۸
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
آقای گل محمدی، این چندمین استعفاست؟
سال‌ها قبل، محمحسن انصاری فرد، یحیی گل محمدی را از شهر خودرو مشهد به پرسپولیس آورد. انصاری فرد رفت و یحیی ماند...

همان طور که مدیران دیگر هم آمدند و رفتند؛ اما یحیی همچنان ماند و در این مدت بار‌ها از مدیران وقت پرسپولیس گلایه کرد که خواسته‌های او را برآورده نمی‌کنند. تفاوتی نداشت نام این مدیر چه باشد. از جعفر سمیعی که آرامترین مدیر پرسپولیس بود تا مهدی رسول پناه که با او وارد جنگی تمام عیار شد. از مجید صدری تا رضا درویش، همه از نظر یحیی کم کاری داشتند و با هر یک از آن‌ها در مقطعی از فصل وارد قهر و دعوا شد.

رابطه او با رضا درویش در چند مرحله به مو رسید و خطرناکترین مقطع، زمان ورود پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا بود. با این حال درویش و گل محمدی ترجیح دادند کجدار و مریز، به حضورشان در باشگاه ادامه دهند و به این شکل بود که هر دو ماندند.

حالا یحیی گل محمدی در شرایطی که نیم فصل اول را با مقام سومی به پایان رسانده، با هواداران تیمش خداحافظی کرد تا پرسپولیس، یک بار دیگر شرایطی کاملا آشنا را تجربه کند.

حالا باز هم استعفای یحیی، ۴ مدیر را تحت فشار می‌گذارد تا خواسته‌های او را اجابت کند. یادمان نرود همه مدیران در خدمت او بودند و تقریبا هر چه خواسته برآورده کرده اند. از سمیعی که ترابی را به پرسپولیس برگرداند تا درویش که مقدمات بازگشت پورعلی گنجی و بیرانوند را فراهم کرد.

حالا باز هم مدیرعامل باید با شیوه‌ای تازه مذاکره کند تا سرمربی در نیم فصل دوم هم روی نیمکت تیمش بماند و کانال‌های سرخ و هواداران فعال در شبکه‌های اجتماعی او را به باد انتقاد نگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->